مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 15:152023-01-29سياسي

نشان «رضا مقدسی» رونمایی می شود


مراسم پنجمین سالروز درگذشت رضا مقدسی 12 بهمن ماه 1401 با حضور وزیر ارشاد برگزار و از نشان «رضا مقدسی» برای معرفی و تقدیر از روزنامه نگاران تراز انقلاب اسلامی، - مراسم پنجمین سالروز درگذشت رضا مقدسی 12 بهمن ماه 1401 با حضور وزیر ارشاد برگزار و از نشان رضا مقدسی برای معرفی و تقدیر از روزنامه نگاران تراز انقلاب اسلامی، رونمایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد، مراسم پنجمین سالروز درگذشت رضا مقدسی 12 بهمن ماه 1401 ساعت 14 در تالار رودکی با حضور وزیر ارشاد و اهالی رسانه برگزار و از نشان رضا مقدسی رونمایی می شود.

بناست این نشان همه ساله به عنوان جایزه روزنامه نگار تراز انقلاب اسلامی به روزنامه نگارانی اعطاء شود که بر اساس انتخاب هیاتی از اساتید روزنامه نگاری، معرفی می شوند.

رضا مقدسی از فعالان رسانه ای بود که فعالیتش را از دوران دانش آموزی و با نوشتن در نشریه دانش آموزی آغاز و سال ها به عنوان خبرنگار فعالیت کرد.

حضور در بخش های مختلف تحریریه صداوسیما، دبیری سرویس های جامعه و سیاسی روزنامه جام جم ، قائم مقامی موسسه همشهری ، مدیرمسئولی روزنامه خبر ، مدیرعاملی خبرگزاری مهر و مدیرمسئولی روزنامه تهران تایمز ، بخشی از سوابق اوست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشان «رضا مقدسی» رونمایی می شود

نشان «رضا مقدسی» رونمایی می شود