مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 15:152023-01-29سياسي

عدم استقبال مردم 17 شهر خراسان شمالی از نهضت ملی مسکن


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: مردم 17 شهر استان از طرح نهضت ملی مسکن استقبال نکرده اند.

- هادی زارعی با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا در گفت و گو با خبرنگاران این رسانه، اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی متولی ساخت مسکن نهضت ملی در شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت است و در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت، علاوه بر ساخت مسکن، زمین را هم تامین می کند.

وی افزود: با توجه به ترکیب جمعیتی استان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در 21 شهر استان طرح نهضت ملی مسکن را دنبال می کند و تاکنون ساخت 4 هزار و 300 واحد مسکونی تایید نهایی شده است.

وی ادامه داد: 2 هزار و 130 متقاضی در این طرح، 40 میلیون تومان آورده اولیه نقدی خود را واریز کرده اند که البته متعلق به 4 شهر جاجرم، گرمه، ایور و درق است و در سایر شهرها استقبالی صورت نگرفته است.

زارعی در خصوص علت این عدم استقبال، بیان کرد: بهره تسهیلات ساخت مسکن در این طرح، 18 درصد است و برای بسیاری از مردم استان خراسان شمالی که درآمد زیادی ندارند، مناسب نیست و توجیه اقتصادی ندارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه نمی شود نسخه ای که در تهران نوشته می شود را برای همه مردم کشور به ویژه در استان های محروم پیاده کرد، گفت: مردم این استان به ویژه در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت، مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم استقبال مردم 17 شهر خراسان شمالی از نهضت ملی مسکن

عدم استقبال مردم 17 شهر خراسان شمالی از نهضت ملی مسکن