مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 15:012023-01-29سياسي

پروژه های ارزشمندی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی ها افتتاح یا آغاز می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: دهه فجر امسال پروژه های ارزشمندی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی ها در استان کلنگ زنی، بهره برداری و اجرایی خواهد شد.

- ایسنا/بوشهر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: دهه فجر امسال پروژه های ارزشمندی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی ها در استان کلنگ زنی، بهره برداری و اجرایی خواهد شد.

اکبر پورات یکشنبه 9 بهمن در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با اشاره به اینکه دهه فجر فرصتی مناسب برای جهاد تبیین و بیان، بازنگری و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی است اظهار کرد: در دهه فجر باید تبیین اهداف انقلاب و میزان تحقق آن و شناخت موانع در دستور کار مدیران دستگاه های اجرایی استان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دهه فجر باید رنگ و بوی متفاوت تری داشته باشد، تصریح کرد: قطعاً رسالت ویژه ما در این دوره جهاد تبیین است که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب واقع شده و ایشان بارها مسئله جوانان را بسیار مهم می دانند و فرمودند که فقط با جهاد تبیین می توان با این وسوسه هایی که دشمن در حال انجام آن است، مقابله کرد، پس برما واجب است که در این حوزه به صورت جدی ورود کنیم و امسال به نظر می رسد اصلی ترین کار باید در این بخش صورت پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های ارزشمندی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی ها افتتاح یا آغاز می شود

پروژه های ارزشمندی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی ها افتتاح یا آغاز می شود