مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 15:002023-01-29سياسي

163 طرح عمرانی و اقتصادی دهه فجر در شاهرود به بهره برداری می رسد


فرماندار شاهرود بابیان اینکه دهه فجر فرصتی که خدمات و دستاوردهای دولت به اطلاع عموم رسانده شود، گفت:163 طرح عمرانی و اقتصادی دهه فجر در شاهرود به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوطالب جلالی بعد از ظهر یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شاهرود به میزبانی سالن جلسات ستاد نیروی انتظامی این شهر ضمن بیان اینکه طی دهه فجر سال جاری 163 طرح عمرانی و اقتصادی دهه فجر در شاهرود به بهره برداری می رسد، ابراز داشت: از مدیران و روسای دستگاه های اجرایی شهرستان انتظار می رود برای افتتاح یا کلنگ زنی طرح ها در آمادگی کامل باشند.

وی ضمن تاکید بر اینکه برای افتتاح این طرح ها اعتباری معادل 427 میلیارد در شاهرود هزینه شده است، افزود: مدیران و روسای دستگاه های اجرایی باید پاسخگویی به مردم را نیز در اولویت قرار دهند و بدانند که هیچ خدمتی بالاتر از خدمت گذاری و خادمی مردم نیست.

فرماندار ویژه شاهرود ضمن بیان اینکه دهه فجر فرصتی که خدمات و دستاوردهای دولت به اطلاع عموم رسانده شود، ابراز داشت: مسئولان روابط عمومی باید گزارش عملکرد خود را در اختیار رسانه ها قرار داده و ارتباط خود را با خبرنگاران تقویت کنند و مسئولان دستگاه های اجرایی نیز در دسترس برای پاسخگویی به پرسش اصحاب رسانه و مردم باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

163 طرح عمرانی و اقتصادی دهه فجر در شاهرود به بهره برداری می رسد

163 طرح عمرانی و اقتصادی دهه فجر در شاهرود به بهره برداری می رسد