مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 14:462023-01-29اقتصادي

504 پرونده تخلف صنفی با گزارش مردم در استان بوشهر تشکیل شد


معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان بوشهر گفت: از ابتدای امسال، 504 مورد تخلف با گزارش مردمی و بعد از بازرسی های نامحسوس منجر به تشکیل پرونده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نصرالله کشاورز ظهر یکشنبه در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون، هزار و 764 مورد شکایت مردمی رسیدگی و بازرسی های نامحسوس انجام شده است.

وی تصریح کرد: در 10 ماه گذشته بر اساس بازرسی های صورت گرفته از واحدهای صنفی و بنگاه های اقتصادی، 2 هزار و 778 مورد تخلف محرز و پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: 19 هزار و 127 بازرسی از واحدهای صنفی استان بوشهر در سال جاری و در قالب چهار نوع عملیات بازرسی و نظارت، انجام شده است.

کشاورز افزود: در قالب عملیات بازرسی و نظارت میدانی، تیم های 2 نفره بدون وصول شکایت به واحدهای صنفی سر می زنند که از ابتدای امسال، تاکنون در این بازرسی ها 883 مورد تخلف صنفی کشف و تشکیل پرونده شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اضافه کرد: امسال تاکنون 2 هزار و 39 بازرسی در قالب گشت مشترک انجام و 596 پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

504 پرونده تخلف صنفی با گزارش مردم در استان بوشهر تشکیل شد

504 پرونده تخلف صنفی با گزارش مردم در استان بوشهر تشکیل شد