مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 14:452023-01-29سياسي

دادستان جدید جیرفت از برخورد بازدارنده با جرائم خشن خبر داد


امنیت مردم خط قرمزی است که تعارف بردار نیست و در خصوص جرائم خشن به نحوی برخورد می شود که بازدارنده باشد.

- ایسنا/کرمان دادستان جدید شهرستان جیرفت گفت: امنیت مردم خط قرمزی است که تعارف بردار نیست و در خصوص جرائم خشن به نحوی برخورد می شود که بازدارنده باشد.

افشین صالحی نژاد امروز 9 بهمن ماه در مراسم معارفه خود تحول و تعالی دادستانی جیرفت به نحوی که موجبات رضایت مندی هر چه بیشتر مردم را فراهم آورد را از اهداف خود برشمرد و اظهار کرد: مردم محوری از مهمترین برنامه های دادسرای جیرفت خواهد بود.

وی احیاء حقوق عامه در شهرستان جیرفت و پیگیری مطالبات به حق مردم، کاهش اطاله دادرسی، کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها و حمایت از مدیران انقلابی، متدین و دلسوز را از دیگر برنامه های خود در دادستانی جیرفت برشمرد و تاکید کرد: صراحتا اعلام می کنم که در مبارزه با فساد، خط قرمز و تعارفی با هیچ فردی ندارم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت بیان کرد: امنیت مردم خط قرمزی است که تعارف بردار نیست و در خصوص جرائم خشن به نحوی برخورد می شود که بازدارنده باشد.

وی افزود: افزایش دادرسی های الکترونیک، تحقق دادسرای پویا در مسیر تحول قضایی، استفاده از ظرفیت نخبگان و آحاد مردم، حمایت از تولید و اشتغال، رسیدگی به مشکلات کشاورزان مظلوم جیرفت و برخورد با افرادی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان جدید جیرفت از برخورد بازدارنده با جرائم خشن خبر داد

دادستان جدید جیرفت از برخورد بازدارنده با جرائم خشن خبر داد