مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 14:402023-01-29سياسي

ششمین دوره اردوی تشکیلاتی تربیتی فتح الفتوح برگزار شد


اردوی تشکیلاتی تربیتی فتح الفتوح به همت بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، ششمین دوره اردوی تشکیلاتی تربیتی بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی برگزار شد.

بر این اساس اردوهای تشکیلاتی بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی از بهمن سال 1398 با نام فتح الفتوح و دو مرتبه در هر سال در تابستان و زمستان برگزار می شود.

هدف از برگزاری اردوهای فتح الفتوح، ارتقا و تعمیق مبانی دینی و معرفتی و تشکیلاتی اعضای بسیج دانشجویی و همچنین نقد و بررسی امور و برنامه های ترم گذشته و برنامه ریزی های مرتبط با نیاز دانشجو و فضای دانشگاه برای ترم پیش رو است.

  نام فتح الفتوح متناسب با رویکرد مجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی ، یعنی تربیت جوان مومن انقلابی و متاثر از کلام امام خمینی می باشد که بعد از پیروزی بزرگی که رزمندگان اسلام در عملیات طریق القدس بدست آوردند.

امام رحمه الله علیه طی پیامی فرمودند:  برنامه زمانی روزانه دوره فتح الفتوح6 به این نحو بود که فضای زمانی قبل از ظهر هر روز به کلاس هایی با سرفصل های متفاوت و کاربردی نظیر مبانی دینی و معرفتی و اصول کار تشکیلاتی و همچنین مدیریت توحیدی در کار تشکیلاتی اختصاص داده می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ششمین دوره اردوی تشکیلاتی تربیتی فتح الفتوح برگزار شد

ششمین دوره اردوی تشکیلاتی تربیتی فتح الفتوح برگزار شد