مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 14:202023-01-29اقتصادي

معافیت از مالیات در قبال اشتغال زندانیان


به گفته مدیرکل زندان های فارس، کارآفرینانی که در زندان ها زمینه اشتغال برای زندانیان را فراهم کنند از معافیت مالیاتی برخوردار و به آنان وام کارآفرینی هم پرداخت می شود.

- اسحاق ابراهیمی یکشنبه 9 بهمن در یکصد و چهل و دومین جلسه مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز گفت: با توجه به اهمیت کتابخوانی و اثربخش بودن این تکلیف فرهنگی و اجتماعی در عرصه اصلاح و تربیت، یکی از نیازهای اساسی زندانیان کتاب و تهیه باکس کتاب و سایر اقلام فرهنگی برای استفاده آنان در اندرزگاه ها است.

او افزود: بالغ بر 70درصد زندانیان در بدو ورود مهارت و حرفه خاصی ندارند طی تفاهم نامه همکاری با اداره کل فنی و حرفه ای، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و صنایع دستی زمینه آموزش مهارت برای آنان در زندان ها فراهم شده است.

مدیرکل زندان های استان فارس اظهار کرد: قوه قضاییه در راستای سند تحولی و تعالی، یکی از اولویت ها را حرفه آموزی و اشتغال زندانیان قرار داده و هم اکنون60 درصد زندانیان در کارگاه های اشتغال و حرفه آموزی مشغول هستند.

ابراهیمی عنوان کرد: به منظور توانمندسازی زندانیان، سه سوله بزرگ کارگاهی توسط بنیاد تعاون زندانیان در زندان های مرکزی شیراز و داراب در حال ساخت است که پس از تکمیل این کارگاه ها، تجهیز این کارگاه ها برای آموزش حرفه آموزی در رشته هایی که بازار کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معافیت از مالیات در قبال اشتغال زندانیان

معافیت از مالیات در قبال اشتغال زندانیان