مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 13:552023-01-29حوادث

ارسال اقلام ضروری مورد نیاز زلزله زدگان به خوی


معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز از پای کار بودن شهرداری و شهروندان این شهر در کمک رسانی به زلزله زدگان خوی خبر داد.

- محبوب تیزپاز، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: شهر خوی در موقعیت جغرافیایی غرب تبریز واقع شده است در مواقعی که در خوی زمین لرزه اتفاق می افتد در شهرهای آذربایجان شرقی و تبریز نیز متناسب با شدت زمین لرزه احساس می شود.

وی با بیان اینکه سختی و مرارت های زلزله در فصل سرما خیلی بیشتر از دیگر مواقع است، افزود: متاسفانه آسیب جدی جانی و مالی به برخی از هم وطنان شهرستان خوی وارد شده که در این راستا با فرماندار خوی تماسی داشتم و اقلامی مانند پتو، بخاری برقی، آب معدنی را ضروری دانست و از همان دقایق اولیه با همراهی شهرداران مناطق اقدام به جمع آوری اقلام مورد نیاز کردیم.

وی تصریح کرد: 10 روز پیش اولین سری اقلام از تبریز ارسال شده و به صورت روزانه نیز کماکان در حال ارسال اقلام ضروی به خوی هستیم و تا به امروز بیش از 6 دستگاه نیسان و یک کامیون حاوی کفش نیز برای یاری به هموطنان خوی ارسال شده است.

تیزپاز با اشاره به اینکه در کنار کمک های ستاد بحران استانداری آذربایجان شرقی و اداره کل هلال احمر استان، شهرداری تبریز نیز همراه مردم خوی می باشد، ابراز کرد: از تمامی مدیران شهرداری تبریز می خواهیم از هیچ کمکی برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال اقلام ضروری مورد نیاز زلزله زدگان به خوی

ارسال اقلام ضروری مورد نیاز زلزله زدگان به خوی