مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 13:352023-01-29سياسي

روایت وزیر ارشاد از دلیل یک انتخاب


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین تکریم و معارفه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: به تناسب کاری که در حوزه علم و دانش انجام شده، اتفاق این چنینی در حوزه فرهنگ رخ نداده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی اسماعیلی که امروز 9 بهمن ماه سخن می گفت، ادامه داد: توقع این بود که در دوره تحولی جدید شخصیتی بر مسند دبیری باشد که گرایش بیشتری به این حوزه داشته باشد و دلیل انتخاب حجت الاسلام خسرو پناه این است که صاحب نظر در حوزه فرهنگی کشور است.

او در ادامه ضمن تشکر از زحمات حجت الاسلام عاملی گفت: سال ها بود توقع اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی در جایگاه راهبری حقیقی فرهنگی باشد مطرح می شد اما امکان آن فراهم نشد تا اینکه به اذن رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش همگان این مسیر فراهم شد.

وی با با اینکه حجت الاسلام عاملی این بستر را در دوران مسئولیت خود فراهم کرد، به شخصیت حجت الاسلام خسروپناه اشاره کرد و گفت: در این دوره این امید می رود که تحول مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی به سرانجام برسد.

اسماعیلی ادامه داد: این نگاه انسجام بخش در حوزه فرهنگی برآمده از اندیشه های رهبر معظم انقلاب اسلامی در دوران ریاست جمهوری ایشان بوده است که ایشان به نیکی واقف بودند که حرکت علمی وقتی به سرانجام می رسد که با اجماع نخبگی و نظر همراه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت وزیر ارشاد از دلیل یک انتخاب

روایت وزیر ارشاد از دلیل یک انتخاب