مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 13:272023-01-29اقتصادي

بخش خصوصی عهده دار بازسازی و بهره برداری از گراند هتل است


فراخوان جذب سرمایه گذار برای مجموعه گراند هتل انجام شده و در آینده نزدیک مرمت و بهره برداری از این مجموعه تاریخی انجام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا خزائلی در نشست خبری که صبح یکشنبه در اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری قزوین برگزار شد اظهار کرد: بحث ایجاد و افزایش اشتغال در حوزه صنایع دستی جز اولویت های سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است و به همین منظور در سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران که از 18 لغایت 21 بهمن برگزار می شود شرکت میکنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان قزوین بیان کرد: شرکت در جشنواره بسیج هنرمندان استان اولین بار توسط میراث فرهنگی قزوین اتفاق افتاد و فستیوال نهایی این رویداد نیز در اسفند ماه برگزار میگردد.

وی بیان کرد: به منظور توسعه اشتغال در زمینه های صنایع دستی، پرونده جذب تسهیلات تبصره 16 تشکیل شده و به محض تامین اعتبار از جانب بانک ها این وام ها ارائه خواهند شد.

این مسئول با اشاره به جشن های پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: نمایشگاه های صنایع دستی در این ایام رشد خواهد داشت و با توجه به اعیاد ماه رجب و شعبان تلاش میکنیم پوشش بیشتری از این دست داشته باشیم و در نهایت در ایام نوروز گستردگی نمایشگاه ها و بازارچه های صنایع دستی بیشترین بروز را خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش خصوصی عهده دار بازسازی و بهره برداری از گراند هتل است

بخش خصوصی عهده دار بازسازی و بهره برداری از گراند هتل است