مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 13:152023-01-29اجتماعي

زنگ خطر خشکسالی در قزوین به صدا درآمده است


زنگ خطر خشک سالی در قزوین به صدا درآمده است؛ بر اساس نمودار بارش و دما، بیش از 90 درصد از مساحت استان قزوین دچار خشکسالی شده است و این وضعیت در سال آتی، - ایسنا/قزوین مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت: زنگ خطر خشک سالی در قزوین به صدا درآمده است؛ بر اساس نمودار بارش و دما، بیش از 90 درصد از مساحت استان قزوین دچار خشکسالی شده است و این وضعیت در سال آتی، وخیم تر می شود.

یوسف شیخ الملوکی روز یکشنبه 9 بهمن 1401 در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه اظهار کرد: متأسفانه جامعه امروز ما امروز دستخوش تغییرات شده و این تغییرات سبب شده تا اقلیم مورد هجمه قرار گیرد.

وی بابیان اینکه، زنگ خطر خشک سالی در قزوین به صدا درآمده است، افزود: بر اساس نمودار بارش و دما، بیش از 90 درصد از مساحت استان قزوین دچار خشک سالی شده است و این وضعیت در سال آتی، وخیم تر می شود.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین، عنوان کرد: هرچند که چند سالی است زنگ خطر خشک سالی و کمبود آب در قزوین به صدا درآمده است اما جلوی ضرر را هرچه سریع تر بگیریم منفعت است و هرچقدر بتوانیم به موقع وضعیت و هشدارها را به دست مردم و مسئولین برسانیم، جهت تصمیم گیری و تصمیم سازی مؤثر خواهد بود.

وی با اشاره به گرمی هوا در طی سالیان اخیر، عنوان کرد: تغییر اقلیم باعث گرم شدن دنیا شده و پیامد آن ناهنجاری های اقلیمی و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر خشکسالی در قزوین به صدا درآمده است

زنگ خطر خشکسالی در قزوین به صدا درآمده است