مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 12:522023-01-29ورزشي

بوم گردی انقلاب اسلامی در یزد/آغاز المپیاد ورزشی محلات یزد در دهه فجر


رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد ضمن تشریح روند برگزاری دهمین المپیاد ورزرشی محلات شهر میراث جهانی یزد، از طرح های ابتکاری این سازمان در ویژه برنامه های دهه فجر امسال را بوم گردی انقلاب اسلامی در این شهر با حضور دانش اموزان مدارس خواند.

- ایسنا/یزد رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد ضمن تشریح روند برگزاری دهمین المپیاد ورزرشی محلات شهر میراث جهانی یزد، از طرح های ابتکاری این سازمان در ویژه برنامه های دهه فجر امسال را بوم گردی انقلاب اسلامی در این شهر با حضور دانش اموزان مدارس خواند.

حجت الاسلام مجتبی صداقت امروز یکشنبه نهم بهمن ماه در جمع خبرنگاران ضمن تبیین اهداف و برنامه های این سازمان در دهه فجر، برگزاری دهمین المپیاد ورزشی محلات شهر میراث جهانی یزد را از محوری ترین این برنامه ها خواندو تصریح کرد: این المپیاد ورزشی همزمان با آغاز دهه فجر شروع بکار خواهد کرد و ورزشکاران در سه بازه زمانی از 12 بهمن ماه امسال تا 31 خردادماه سال آینده در 55 رشته ورزشی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی با اشاره به رونمایی از پوستر و اعلام فراخوان این دوره از المپیاد از 24 دیماه، گفت: تاکنون یکهزار و 703 ورزشکار از محلات مختلف برای حضور در این رقابتها ثبت نام کرده اند که بیشترین آنها مربوط به محلات امامشهر، آزادشهر و نع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوم گردی انقلاب اسلامی در یزد/آغاز المپیاد ورزشی محلات یزد در دهه فجر

بوم گردی انقلاب اسلامی در یزد/آغاز المپیاد ورزشی محلات یزد در دهه فجر