مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 12:452023-01-29سياسي

در نشست استاندار با دانشجویان دانشگاه کردستان چه گذشت؟


نشست استاندار کردستان با دانشجویان طرح ضیافت دانشگاه کردستان برگزار و در این نشست دانشجویان به بیان مشکلات خود پرداختند و استاندار کردستان و رییس دانشگاه به خواسته های آنها پاسخ دادند.

- ایسنا/کردستان نشست استاندار کردستان با دانشجویان طرح ضیافت دانشگاه کردستان برگزار و در این نشست دانشجویان به بیان مشکلات خود پرداختند و استاندار کردستان و رییس دانشگاه به خواسته های آنها پاسخ دادند.

این نشست که با حضور استاندار، رییس دانشگاه، نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان و جمعی از اساتید دانشگاه برگزار شد، دانشجویان مطالبات و مشکلات خود را بیان کرده و در ادامه استاندار به خواسته های آنان پاسخ داد.

مشکلات خوابگاه های دانشگاه، نبود تجهیزات آزمایشگاهی مناسب، نبود شورای صنفی دانشجویان، مشکلات ارائه دروس معرفی به استاد، بی رغبتی دانشجویان و عدم امید به آینده، مبالغ کم تسهیلات دانشجویی و کمبود منابع دانشگاه نسبت به سایر دانشگاه های مجاور از جمله مشکلات مطرح شده دانشجویان در رابطه با دانشگاه کردستان بود.

مشکلات اقتصادی، بیکاری، عدم به کارگیری نخبگان دانشگاهی در مدیریت کشور، از بین رفتن منابع طبیعی از جمله قاچاق چوب، از بین رفتن دریاچه زریوار، نامناسب بودن جاده های استان، عدم رسیدگی به وضعیت مرزهای استان، به نتیج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در نشست استاندار با دانشجویان دانشگاه کردستان چه گذشت؟

در نشست استاندار با دانشجویان دانشگاه کردستان چه گذشت؟