مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 12:452023-01-29اجتماعي

برف روبی و نمک پاشی 750 کیلومتر- باند از محورهای ملایر


رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان ملایر گفت: با توجه به آغاز بارش ها تا صبح امروز 750 کیلومتر- باند برف روبی و نمک پاشی در حوزه راه ها انجام شده و مقدار 350 تن مخلوط ماسه و نمک مصرف شده است.

- هاشم اسکندریان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به فعالیت پنج راهدارخانه در شهرستان ملایر شامل زاغه، زنگنه، یونس، آورزمان و مرکز اداره، اظهار کرد: تمام نیروهای راهدارخانه ها در آمادگی کامل برای خدمت رسانی به مردم هستند.

وی افزود: در این مدت 55 نیروی راهدار با 33 دستگاه انواع ماشین آلات راهداری با حدود 350 تن مخلوط ماسه و نمک در 750 کیلومتر- باند طول راه ها عملیات برف روبی و ماسه پاشی انجام شده است.

اسکندریان با بیان اینکه تمامی راه های شهرستان باز و تردد به صورت روان برقرار است، خاطرنشان کرد: با توجه به ادامه بارش ها در روزهای آینده از هموطنان خواهشمندیم قبل از آغاز سفر با سامانه تلفنی 141 از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای کشور مطلع شوند.

وی بیان کرد: رانندگان خودروی خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کرده و حین سفر با رعایت سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی مناسب از ماشین آلات راهداری حین فعالیت اقدام به رانندگی کنند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف روبی و نمک پاشی 750 کیلومتر- باند از محورهای ملایر

برف روبی و نمک پاشی 750 کیلومتر- باند از محورهای ملایر