مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 12:452023-01-29سياسي

250 نفر از دانش آموزان استان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند


فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: 250 نفر از دانش آموزان دختر استان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید خرمدل ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: نخستین کاروان دانش آموزان دختر کهگیلویه و بویراحمد امروز عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

وی با بیان اینکه برنامه اعزام دانش آموزان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیلاتی دفاع مقدس تا پایان سال ادامه دارد، گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده، یکهزار و 200 دانش آموز دختر و پسر استان در 9مرحله به مناطق عملیاتی اعزام می شوند.

خرم دل تصریح کرد: دشمنان تلاش داشتند در جنگ تحمیلی خوزستان را از ایران جدا کنند اما برای نخستین بار در تاریخ، جوانان این مرز و بوم نگذاشتند یک وجب از خاک کشور در جنگ تحمیلی به دست دشمن بیفتد.

وی با بیان اینکه برای نگهداشتن کشور، هزاران جوان جان خود را از دست دادند و شما با ورود به مناطق عملیاتی پا جای پای شهدا می گذارید پس از این سفر بیشترین بهره را ببرید، گفت: راهیان نور تجلیل از دلاوری رزمندگان و شهدای دفاع مقدس است.

خرم دل تصریح کرد: دختران دانش آموز در این کاروان سه روز از مناطق عملیاتی جنوب بازدید می کنند و راویان دفاع مقدس نیز دلاوری های رزمندگان اسلام را برای آنان روایت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

250 نفر از دانش آموزان استان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند

250 نفر از دانش آموزان استان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند