مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 12:402023-01-29سياسي

فرهنگ و بحث های فرهنگی نیازمند نگاه تخصصی است


امام جمعه اردبیل با بیان اینکه به فرهنگ نگاه تخصصی نمی شود، گفت: مسئولیت های خطیر فرهنگی گاهی به افرادی واگذار می شود که فاقد صلاحیت مدیریت فرهنگی هستند و آرزوی ما این است که به فرهنگ به چشم تخصص نگاه شود.

- سید محمد هاشمی معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 9 بهمن با حضور در دفتر آیت الله سیدحسن عاملی با ایشان دیدار و گفت وگو کرد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در این دیدار با بیان اینکه اساس اصلاح یک جامعه، انقلاب فرهنگی است و کشورهای پیشرفته اول فرهنگ آن کشور را اصلاح کردند، یادآورشد: ما احتیاج داریم که در خصوص سوژه های حساس اجتماعی که قدرت اصلاح و تخریب آنها بسیار بالاست کار فرهنگی زیادی انجام بدهیم و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش مهمی از این مسئولیت ها را بر دوش دارد.

وی گفت: وزارت ارشاد باید ارزش های دینی، ملی و انسانی را در قالب هنر وارد زندگی مردم نماید اینکه گفته اند”ان مع البیان لسحرا” درست است اما تصویر خیلی بالاتر از بیان است.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه به فرهنگ به چشم تخصص نگاه نمی شود، گفت: مسئولیت های خطیر فرهنگی گاهی به افرادی واگذار می شود که فاقد صلاحیت مدیریت فرهنگی هستند و آرزوی ما این است که به فرهنگ به چشم تخصص نگاه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ و بحث های فرهنگی نیازمند نگاه تخصصی است

فرهنگ و بحث های فرهنگی نیازمند نگاه تخصصی است