مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 12:102023-01-29اقتصادي

سیر صعودی تحقق بودجه شهرداری تهران در اسفند ماه با تصویب فروش املاک شهرداری


خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران از تحقق 87 درصدی بودجه شهرداری تهران در 9 ماه سال جاری خبر داد و گفت: اگر فروش املاک شهرداری تهران تصویب شود در اسفند ماه شاهد سیر صعودی تحقق بودجه شهرداری تهران خواهیم بود.

- خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران از تحقق 87 درصدی بودجه شهرداری تهران در 9 ماه سال جاری خبر داد و گفت: اگر فروش املاک شهرداری تهران تصویب شود در اسفند ماه شاهد سیر صعودی تحقق بودجه شهرداری تهران خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حبیب کاشانی در یکصد و بیست و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در قرائت گزارش عملکرد 9 ماهه شهرداری تهران به 33 هزار و 72 میلیارد تومان منابع نقدی و غیر نقدی شهرداری تهران اشاره کرد و افزود: این منابع نسبت به طول کل پوشش منابع بودجه پنج درصد است و از مبلغ گفته شده مجموع عملکرد نقد و غیر نقد مبلغ 32 هزار و 477 میلیارد تومان مربوط به عملکرد نقد و 625 میلیارد تومان مربوط به عملکرد غیر نقد است.

وی با اشاره به منابع درآمد 9 ماهه سال جاری، گفت: در منابع حاصل از واگذاری های دارایی های مالی 11 درصد، منابع حاصل از واگذاری دارایی های سرمایه ای یک درصد و در فصل درآمدها 88 درصد تحقق بودجه داشته ایم.

شهرداری تهران حدود 101 درصد درآمدها را وصول کرده است که اجرای آن ناشی از توسعه شهر و اجرای مصوبات اصلاحیه منابع شهرسازی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیر صعودی تحقق بودجه شهرداری تهران در اسفند ماه با تصویب فروش املاک شهرداری

سیر صعودی تحقق بودجه شهرداری تهران در اسفند ماه با تصویب فروش املاک شهرداری