مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 12:102023-01-29سياسي

چاره ای جز رفتن به سمت بهره برداری از نخبگان فرهنگی طیف های مختلف جامعه نداریم


رییس موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی با بیان اینکه ایجاد همزبانی ملی و فراگیر مستلزم سعه صدر بالاست،گفت: چاره ای نیست جز اینکه به سمت بهره برداری از نخبگان فرهنگی از طیف های مختلف جامعه برویم.

- رییس موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی با بیان اینکه ایجاد همزبانی ملی و فراگیر مستلزم سعه صدر بالاست،گفت: چاره ای نیست جز اینکه به سمت بهره برداری از نخبگان فرهنگی از طیف های مختلف جامعه برویم.

زیرا نمی توانیم طیف های مختلف جامعه را نادیده بگیریم.

باید همه نخبگان فرهنگی و افرادی که به اصل ایران و اصل ایران اسلامی عقیده دارند، به رسمیت شناخته شوند و زمینه نقش آفرینی آنها فراهم شود تا همزبانی ملی رقم بخورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین دکتر رضا غلامی در آیین تکریم و معارفه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی که امروز برگزار شد گفت: دکتر عاملی دبیر سابق شورای عالی انقلاب فرهنگی اقدامات برجسته ای در این شورا انجام دادند و امیدواریم زمینه ای برای فعالیت های آینده ایشان فراهم شود.

وی ضمن تبریک به دکتر خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: دکتر خسروپناه از دانشمندان برجسته دین شناسی و دین پژوهی در کشور هستند و دغدغه فرهنگی دارند و نسبت به مسائل فرهنگی کشور بی تفاوت نبودند و مورد مراجعه موسسات فرهنگی بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاره ای جز رفتن به سمت بهره برداری از نخبگان فرهنگی طیف های مختلف جامعه نداریم

چاره ای جز رفتن به سمت بهره برداری از نخبگان فرهنگی طیف های مختلف جامعه نداریم