مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 12:102023-01-29سياسي

عضو شورا: با اعتباردولت فقط می توانیم 50 متر مترو بسازیم


عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن انتقاد از اعتبارات در نظر گرفته شده در لایحه بودجه 1402 دولت برای شهر تهران گفت: با اعتبار 81 میلیاردی کاهش آلودگی هوای تهران فقط می توانیم 50 متر مترو بسازیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس،  سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران در صحن علنی شورا با اشاره به بررسی لایحه بودجه سالانه کشور در پارلمان ملی، اظهار داشت: ما در کل سالهایی که بودجه مجلس نوشته شده کل اعتبارات مقابله با آلودگی هوا کمتر از نیم درصد است.

وی افزود: امسال(1401) ما با یکی از بحرانی ترین شرایط آلودگی هوا رو به رو بودیم که تعطیلی مدارس و ادارات را به دنبال داشت بنابراین انتظار این بود که توجه جدیدتری به این موضوع صورت گیرد و یکبار برای همیشه این موضوع تعیین تکلیف می شد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: متاسفانه در بودجه 1402، 42 صدم درصدی که سال 98 برای مقابله با آلودگی هوا در نظر گرفته شده بود به 28 صبح درصد کاهش پیدا کرده است.

نه تنها بودجه برای مقابله با آلودگی هوا افزایش پیدا نکرده بلکه کاهش هم یافته است.

علوی خاطرنشان کرد: علی رغم اینکه عوارض شماره گذاری خودرو های وارداتی را 400 درصد افزایش و 40 درصد از همین بودجه نیم درصدی مقابله با آلودگی هوا را نیز طبق معمول در بودجه های متفرقه برده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورا: با اعتباردولت فقط می توانیم 50 متر مترو بسازیم

عضو شورا: با اعتباردولت فقط می توانیم 50 متر مترو بسازیم