مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 12:002023-01-29سياسي

پیشرفت علم و نقش کلیدی بازی های ویدیویی در جهان آینده


دنیای ما سراسر از شگفتی و اسرار است.

گسترش علم همانند سیلی خروشان به سرعت درحال افزایش و پرده برداری از اسرار جهان، کنار زدن خرافات و کج فهمی ها، رفاه، سلامت و امنیت برای انسان می باشد.

از دل این پیشرفت و تکامل پدیده ای به وجود آمد به نام گیم .

پدیده ای که اول به عنوان سرگرمی شروع شد و بعد ها به یک رشته مسابقاتی بدل شد و حالا بعنوان یک هنر شناخته می شود؛ هنری که به شغل خیلی ها در سرتاسر جهان تبدیل شده و در آینده به عنوان زندگی دوم شناخه خواهد شد.

وقتی انسان نخستین بار آتش را کشف کرد، عده ای بخاطر وحشت از آتش و درک نادرست آن، از استفاده از آن اجتناب کردند، غافل از آن که نسل ها و تمدن های آینده بر پایه همین آتش پدید آمدند.

وقتی لئوناردو داوینچی اولین گلایدر یا همان اولین پهباد را برای پرواز انسان ساخت (مدلی که بعد ها باعث ساخت اولین هواپیما ها شد) بعضی از مردم از جمله کلیسا به خاطر عقاید متعصبانه و بدون اندکی تفکر به ساخته داوینچی انتقاد کردند درحالی که ارتباط جوامع دنیا به خاطر همین اندیشه داوینچی امکان پذیر شد و باعث شد انسان نه فقط به آسمان بلکه بر روی دیگر سیارات قدم بگذارد.

تاریخ این درس را به ما می دهد که انسان بر سر مسایلی که از دل علم و دانش بوجود می آید، مقاومت دارد به بیان دیگر انسان تغییر هراس است و از متحول شدن و خارج شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت علم و نقش کلیدی بازی های ویدیویی در جهان آینده

پیشرفت علم و نقش کلیدی بازی های ویدیویی در جهان آینده