مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 12:002023-01-29ورزشي

مهدی حمیدیه سرمربی تیم زاگرس اسلام آبادغرب شد


مهدی حمیدیه به عنوان سرمربی جدید تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب منصوب شد.

- حمیدیه که از حدود یک سال پیش به عنوان کمک مربی در کنار علیرضا بکماز سرمربی سابق تیم زاگرس فعالیت می کرد، در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به وقفه حدود دو ماهه در رقابت های لیگ برتر هندبال، اظهار کرد: طی این مدت به دلیل حضور تیم ملی هندبال کشورمان در رقابت های جهانی، مسابقات لیگ هم تعطیل شد.

سرمربی جدید تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب افزود: طی این مدت تغییر و تحولاتی در تیم هندبال زاگرس رخ داد، از جمله اینکه علیرضا بکماز از سرمربیگری این تیم استعفا داد و به تیم مس کرمان پیوست.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص شایعه جدا شدن تعدادی از بازیکنان از این تیم هم گفت: طبق نامه ای که قبلا فدراسیون به باشگاه ها ارسال کرده بود، در پایان نیم فصل اول رقابت های لیگ، باشگاه ها باید 51 درصد مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کنند و براین اساس برخی از بازیکنان به دلیل عدم پرداخت این میزان از قراردادشان از باشگاه به فدراسیون شکایت کردند.

حمیدیه ادامه داد: این درحالیست که تیم زاگرس هنوز دو بازی تا پایان نیم فصل اول رقابت ها در پیش دارد و پس از این دو بازی باید51 درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کند، بنابراین با بازیکنان صحبت و رایزنی هایی شد و در نهایت دوباره به تیم بازگشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدی حمیدیه سرمربی تیم زاگرس اسلام آبادغرب شد

مهدی حمیدیه سرمربی تیم زاگرس اسلام آبادغرب شد