مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 11:552023-01-29فرهنگي

حال خوب مستندسازان کهگیلویه و بویراحمد/ساخت 8 فیلم 100 ثانیه ای


مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد گفت: هشت فیلم کوتاه 100 ثانیه ای با موضوعات گوناگون برای حضور در جشنواره فیلم 100 توسط فیلمسازان و کارگردانان توانمند این استان تولید شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ محمد حسن محمودی مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از رسالت های حوزه هنری تربیت و حمایت از فیلمسازان جوانی است که وارد عرصه فیلمسازی شده اند و هنوز در گام های ابتدایی روند کاری خود هستند.

وی افزود: پیش از این نیز حوزه هنری استان در عرصه فیلم کوتاه 100 ثانیه ای در جشنواره های ملی ایثار، مبین، مقاومت، فیلم 100، جشنواره فیلم کشور هندوستان و.

شاهد درخشش آثار تولید حوزه هنری استان بوده است.

محمودی با اشاره به فیلم های تولید شده گفت: پس از اعلام فراخوان عمومی و بررسی فیلم نامه های دریافت شده، هشت اثر بستنی به کارگردانی مهدی صدیقی ، ضایعات به کارگردانی علی صلاحی فرد ، فرزندان ایران به کارگردانی اسحاق آقایی، قطره ای آب به کارگردانی مسعود مدنی و سه فیلم یک روز با زن عشایر ، از جنگ تا کرونا ، زباله و پاکبان ضد ویروس نیست به کارگردانی سعید کریمی برای حضو در جشنواره فیلم 100 مورد حمایت قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال خوب مستندسازان کهگیلویه و بویراحمد/ساخت 8 فیلم 100 ثانیه ای

حال خوب مستندسازان کهگیلویه و بویراحمد/ساخت 8 فیلم 100 ثانیه ای