مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 11:552023-01-29سياسي

جذاب سازی فعالیت ها و برنامه های قرآنی، هنری که کم دیده می شود


شرکت کننده بخش معارفی مسابقات سراسری قرآن اوقاف بر لزوم تولید محتوای دقیق برای تولیدات قرآنی در سطح کشور تاکید کرد.

- ایسنا/قم شرکت کننده بخش معارفی مسابقات سراسری قرآن اوقاف بر لزوم تولید محتوای دقیق برای تولیدات قرآنی در سطح کشور تاکید کرد.

محمدهادی دهقانی، 32 ساله خرداد 69، لیسانی حقوق دانشگاه گیلان – کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث فردوسی مشهد است که در مسابقات ملی قرآن کریم اوقاف به مرحله نهایی راه پیداکرده است.

وی در گفتگو با ایسنا گفت: بنده متولد شهر شیراز هستم ولی در شهرستان پارس آباد اردبیل ساکن شدم و امروز در مشهد سکونت دارم.

وی در خصوص شرایط تحصیلی خود گفت: چند سالی بود که تب کنکور در شهرستان محل زندگی ما به جریان افتاده بود و از مدرسه محل تحصیل ما هر سال عده ای رتبه های خیلی خوب سه رقمی و دو رقمی کنکور می آوردند و در رشته های مختلف ریاضی و تجربی و انسانی در دانشگاه های مختلف قبول می شدند ما هم به تبع همین جو، و البته درس خوب مان بعد از اینکه سال اول رتبه 1059 انسانی آوردیم یکسال پشت کنکور ماندیم و سال بعد رتبه 259 آوردیم و حقوق دانشگاه گیلان به همراه 4 نفر از همشهری خود در آنجا مشغول به تحصل شدیم.

وی افزود: اما کم کم بعد از گذشت دو سال به دلیل جو دانشگاه و کلاس و رشته و همچنین آشنایی با یکی از اساتید عالم و اهل معرفت دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذاب سازی فعالیت ها و برنامه های قرآنی، هنری که کم دیده می شود

جذاب سازی فعالیت ها و برنامه های قرآنی، هنری که کم دیده می شود