مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 11:452023-01-29بين الملل

تقدیر تل آویو از اعلام همبستگی برخی حکومت های عربی با صهیونیست ها


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «الی کوهن» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از کشور های عربی برای پیام های تسلیت و ابراز همدردی برای عملیات شهادت طلبانه روز جمعه فلسطینی ها در قدس اشغالی تقدیر کرد.

- وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از کشور های عربی محکوم کننده عملیات شهادت طلبانه قدس و پیام های تسلی و همبستگی با صهیونیست ها تقدیر کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، الی کوهن وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از کشور های عربی برای پیام های تسلیت و ابراز همدردی برای عملیات شهادت طلبانه روز جمعه فلسطینی ها در قدس اشغالی تقدیر کرد.

الی کوهن که وزیر خارجه کابینه جدید نتانیاهو است، در دوره سابق نخست وزیری او، وزیر اطلاعات بود و نقش بسیار مهمی در عادی سازی روابط اسراییل و کشور های عربی داشت.

به نوشته روزنامه یدیعوت آحارانوت ، کوهن به کلیه هیأت های دیپلماتیک رژیم صهیونیستی در جهان، دستور داد که از رهبران همه کشور ها بخواهند در برابر اقدامات تحریک آمیز سازمان ها و تشکیلات خودگردان فلسطین بایستند.

وی پیش از نشست کابینه امنیتی کوچک رژیم صهیونیستی گفت که از سران همه کشور های جهان از حمله کشور های عربی که به مردم اسراییل تسلی دادند و از ما حمایت کردند، تشکر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر تل آویو از اعلام همبستگی برخی حکومت های عربی با صهیونیست ها

تقدیر تل آویو از اعلام همبستگی برخی حکومت های عربی با صهیونیست ها