مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 11:452023-01-29دانش

مسابقات ملی مهارت نوجوانان برگزار می شود


رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از برگزاری نخستین دوره مسابقات ملی مهارت نوجوانان با همکاری دانشگاه آزاد واحد یادگار امام (ره) و با هدف خلق آینده درخشان برای نوجوانان خبر داد.

- رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از برگزاری نخستین دوره مسابقات ملی مهارت نوجوانان با همکاری دانشگاه آزاد واحد یادگار امام (ره) و با هدف خلق آینده درخشان برای نوجوانان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامحسین حسینی نیا، اظهار کرد: مهارت ها در نوجوانی غیر از اهمیت در پیشرفت مسیر شغلی، موجب موفقیت های اجتماعی نوجوانان و جوانان می شود.

گروه هدف نخستین مسابقات مهارت نوجوانان نوجوانان رده سنی 12 تا 15 سال ( دوره اول متوسطه) پیش بینی شده که در رشته های برنامه نویسی ویندوز، برنامه نویسی موبایل، فناوری گرافیک و طراحی وب به رقابت می پردازند.

وی با تأکید بر فراگیری آموزش های مهارتی از سنین کودکی و نوجوانی، تصریح کرد: ضروری است ضمن ایجاد فضای شور و نشاط برای کودکان و نوجوانان، زمینه را برای کسب مهارت آنان فراهم کنیم تا آنها با مهارت و تخصص خود فردایی بهتری را برای خود رقم بزنند.

معاون وزیر کار با بیان اینکه آموزش های فنی و حرفه ای، نقطه اتصال با اقتصاد جامعه است و به طور مستقیم در خدمت اقتصاد است، اظهار کرد: توجه به مهارت آموزی نوجوانان به عنوان کسانی که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات ملی مهارت نوجوانان برگزار می شود

مسابقات ملی مهارت نوجوانان برگزار می شود