مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 11:302023-01-29فرهنگي

همایش اتحادیه تئاتر جهان اسلام افتتاح شد


در افتتاحیه هم اندیشی بین المللی اتحادیه تئاتر جهان اسلام ابراز امیدواری شد که با تشکیل این اتحادیه، کشورهای اسلامی به هم نزدیک شوند و به مسائل انسان امروز بپردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همایش بین المللی اتحادیه تئاتر جهان اسلام به عنوان یکی از بخش های چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر صبح 9 بهمن ماه در سالن مشاهیر مجموعه تئاتر شهر افتتاح شد.

این همایش با حضور پژوهشگرانی از کشورهای الجزایر، ایران، تونس، عراق و مصر ، مهمانان خارجی حاضر در جشنواره و با سخنانی از مدیر کل هنرهای نمایشی، دبیر جشنواره و دبیر این همایش برگزار شد و در همین برنامه از پوستر همایش هم رونمایی شد.

در آغاز صادق رشیدی، دبیر همایش با خوشامدگویی به حاضران، گفت: اولین همایش کار خود را آغاز کرده و امیدواریم باعث گسترس روابط ملل اسلامی و توسعه تئاتر در جهان اسلام شود.

در ادامه کاظم نظری، مدیرکل هنرهای نمایشی اظهار امیدواری کرد: در این هم اندیشی اتفاقات خوبی رخ دهد و باعث شکل گیری اتحادیه تئاتر جهان اسلام شود زیرا جای آن خالی احساس می شود.

او ادامه داد: امیدواریم این اتحادیه بتواند مقر، شیوه نامه، اساسنامه و اعضا داشته باشد تا بتواند برای گسترش تئاتر در جهان اسلام برنامه ریزی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش اتحادیه تئاتر جهان اسلام افتتاح شد

همایش اتحادیه تئاتر جهان اسلام افتتاح شد