مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 11:152023-01-29فرهنگي

دانشنامه تئاتر در کردستان منتشر شد


کتاب دوجلدی تئاتر در کردستان از مجموعه مجلدات دانشنامه فرهنگ، هنر و تمدن کردستان توسط حوزه هنری کردستان به نویسندگی عبید رستمی و بهارلطافتیان منتشر شد.

- ایسنا/کردستان کتاب دوجلدی "تئاتر در کردستان"از مجموعه مجلدات دانشنامه فرهنگ، هنر و تمدن کردستان توسط حوزه هنری کردستان به نویسندگی "عبید رستمی و بهارلطافتیان" منتشر شد.

امین مرادی رییس حوزه هنری کردستان در گفتگویی خبری با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به رسالت وتولید محور بودن حوزه هنری، درادامه تولیدات مکتوب حوزه هنری استان کردستان و درقالب مجموعه دانشنامه فرهنگ، هنر و تمدن کردستان کتاب ارزشمند و جامع تئاتر در کردستان در دو جلد با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان منتشر و تعداد مجلدات دانشنامه به عدد 10 رسید.

وی گفت: در این اثر دو جلدی که به همت و تلاش یک زوج هنرمند عرصه تئاتر عبید رستمی و بهارلطافتیان با سفارش حوزه هنری کردستان به نگارش درآمده است ضمن تشریح کامل خاستگاه تئاتر در کردستان و آیین ها و رسوم فرهنگی وهنری مرتبط با آن به صورت مفصل تئاتر در شهرستان های مختلف استان مورد بررسی قرار گرفته است.

مرادی تصریح کرد: معرفی کامل تماشاخانه های تئاتر در کردستان ، مراکز آموزشی تئاتر ، یونیما در تئاتر کردستان تاریخچه ای کامل از مهمترین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشنامه تئاتر در کردستان منتشر شد

دانشنامه تئاتر در کردستان منتشر شد