مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 10:552023-01-29اقتصادي

شرکت های تولیدی ساخت ماشین آلات صنعتی سهم خود را از بازار عراق به دست آورند


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: شرکت های تولیدی ساخت ماشین آلات صنعتی با هوشمندی سهم خود را در این بازار نوپا به دست آورند.

- ایسنا/ایلام مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: شرکت های تولیدی ساخت ماشین آلات صنعتی با هوشمندی سهم خود را در این بازار نوپا به دست آورند.

‍ رضا محمدرحیمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به سفر اخیر استاندار ایلام به کشور عراق، اظهار کرد: نشست ها و جلسات متعددی در راستای جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی کشور عراق افزایش مراودات اقتصادی و توسعه صادرات و همچنین تصمیمات مناسبی برای حضور موثر هیئت های تجاری در استان ایلام اتخاذ شد.

وی با اشاره به نیازمندی های فعلی کشور عراق در حوزه صنعت تصریح کرد: در گذشته تجار و بازرگانان کشور عراق به دنبال خرید محصولات نهایی بودند اما هم اکنون بخشی از تقاضای فعالان اقتصادی این کشور به سمت توسعه صنایع، تهیه ماشین آلات صنعتی در زمینه تولید خوراک دام و طیور، صنایع غذایی و.

، جهت گیری شده است.

رییس سازمان صمت استان تاکید کرد: در چنین شرایطی فرصت مناسبی پیش روی تولید کنندگان ماشین آلات صنعتی در داخل کشور قرار گرفته و لازم است شرکت های تولیدی ساخت ماشین آلات صنعتی با هوشمندی سهم خود را در این بازار نوپا به دست آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های تولیدی ساخت ماشین آلات صنعتی سهم خود را از بازار عراق به دست آورند

شرکت های تولیدی ساخت ماشین آلات صنعتی سهم خود را از بازار عراق به دست آورند