مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 10:502023-01-29سياسي

ایران بعد از انقلاب جهش علمی فوق العاده ای داشته است


با وجود شوک های اقتصادی و بی مدیریتی های سال های اخیر اما بعد از انقلاب جهش علمی فوق العاده ای داشتیم.

- کرج- مدیرکل صدا و سیمای البرز گفت: با وجود شوک های اقتصادی و بی مدیریتی های سال های اخیر اما بعد از انقلاب جهش علمی فوق العاده ای داشتیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی صادق مقدسی صبح یکشنبه در نشست تشریح برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان البرز اظهار کرد: در برخی مواقع گزارش های طرف های غربی نشان می دهد که ایران قوی محقق شده است.

وی بیان کرد: وضعیت و کیفیت توسعه علم در کشور غیرقابل انکار است اگرچه است که جبهه استکبار سعی دارند تا این پیشرفت را بپوشانند.

مدیرکل صدا و سیمای البرز تصریح کرد: با وجود شوک های اقتصادی و بی مدیریتی های سال های اخیر اما بعد از انقلاب جهش علمی فوق العاده ای داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: برخی از مسئولان گویی از این جهش علمی بی خبر نیستند یا خود را به جهالت زدند، مردم نیز هنوز شیرینی این جهش را تجربه نکرده اند.

مقدسی گفت: اگر منویات به زمین مانده مقام معظم رهبری به ویژه در زمینه اقتصاد مقاومتی محقق شود بسیاری از کشور نیز برطرف خواهد شد.

وی اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا مردم را برای حضور در صحنه جشن های دهه فجر ترغیب و تلاش های دشمن در این زمینه را خنثی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران بعد از انقلاب جهش علمی فوق العاده ای داشته است

ایران بعد از انقلاب جهش علمی فوق العاده ای داشته است