مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 10:462023-01-29فرهنگي

تحریم تولیدات هنری آسیب زا است


معاون امور استان ها و مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تحریم تولید آثار هنری مسئله آسیب زا است که به اقتصاد اهالی فرهنگ، هنر و رسانه لطمه وارد می کند.

- سیدمحمد هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: امسال با سیاست تمرکززدایی برگزاری جشنواره ها را پیگیری کردیم و رویدادهای خوبی به صورت استانی و منطقه ای با حضور مخاطبان و استقبال گرم آنها برگزار شده است.

وی تصریح کرد: در استان های مختلف و در رشته های تئاتر، موسیقی، شعر و… جشنواره های خوبی برگزار شده که امیدواریم ماحصل کار را در تهران به صورت جامع و کامل شاهد باشیم.

معاون امور استان ها و مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما فعالیت های خود را در تهران متمرکز نکردیم بلکه با توجه به استقبال مخاطبان در استان های مختلف و حضور گرم مردمی این جشنواره ها، فراخوان ها در سطح استانی انجام شده و در کنار استقبال مخاطبان، استعدادیابی خوبی را در رشته های مختلف هنری شاهد هستیم.

هاشمی افزود: به رغم حرف و حدیث های بدخواهان و تلاش معاندان برای کم رنگ جلوه دادن جشنواره های هنری، ما شاهد برگزاری رویدادهای مختلف با استقبال گرم مخاطبان در استان های کشور بودیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: قطعاً با پشتیبانی و سرمایه گذاری هایی که انجام می شود، این جشنواره ها در سال های آین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم تولیدات هنری آسیب زا است

تحریم تولیدات هنری آسیب زا است