مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 10:402023-01-29حوادث

گوزن منتقل شده از ساری به لرستان بیمار نبود


رییس اداره نظارت بر امور حیات وحش محیط زیست مازندران گفت: گوزن تلف شده در زمان انتقال از ساری به لرستان بیمار نبود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کوروس ربیعی گفت: تاکنون 14 راس گوزن زرد ایرانی از پناهگاه حیات وحش دشت ناز ساری به لرستان و ارومیه منتقل شده است.

وی با بیان اینکه 8 راس گوزن زرد به لرستان منتقل شده بود، افزود: همه شرایط انتقال این گوزن ها از زنده گیری، بیهوشی تا انتقال به مقصد با رعایت استانداردها انجام شده است.

ربیعی ادامه داد: همه گوزن های از ساری به سایت های نگهداری در ارومیه و لرستان با همین شرایط منتقل شدند و اینکه چگونه فقط این یک راس گوزن در لرستان تلف شده است و بقیه گوزن ها سالم هستند نشان می دهد فرایند انتقال بدرستی انجام شده است.

رییس اداره نظارت بر امور حیات وحش محیط زیست مازندران با بیان اینکه این گوزن چند روز بعد از انتقال به لرستان تلف شده بود، گفت: گوزن تلف شده در زمان انتقال از ساری به مجتمع کشت و صنعت فجر صفای لرستان پیر بود، اما بیمار نبود.

وی افزود: تلف شدن موجودات در حیات وحش غیرعادی نیست و شاید این اتفاق به خاطر سن بالا، استرس های محیطی یا تغذیه اتفاق افتاده باشد که نیاز به بررسی دارد.

ربیعی با بیان اینکه گوزن تلف شده در لرستان 13 یا 14 ساله بود، افزود: گوزن های زرد ایرانی در شرایط اسارت تا 17 سال هم می ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوزن منتقل شده از ساری به لرستان بیمار نبود

گوزن منتقل شده از ساری به لرستان بیمار نبود