مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 10:402023-01-29سياسي

برخی از شاعران به خیال شعر دل نوشته می نویسند


برخی از شاعران امروزی به رغم اینکه باید ساده نویسی کنند و اثری تحویل دهند که در حوصله مخاطب امروزی بگنجد متاسفانه دست به خلق آثاری می زنند که به طور قطع می توان گفت شعر نیست بلکه دل نوشته است.

- محمد جوروند در گفت وگو با ایسنا با تاکید بر اینکه شاعر امروز برای نیل به وضعیت روشن برای شعر گفتن باید نفس خود را تهذیب کنند، گفت: عاملی که شاعر سپیدسرای امروز باید به آن توجه ویژه ای داشته باشد تهذیب نفس است چراکه نبود توجه به این موضوع و بی اهمیت بودن نسبت به آن باعث می شود اثری به مخاطب تحویل داده شود که تکراری و مفهوم و مضمون در آن به بازیچه گرفته شده باشد.

اثر تالیفی العولمه و اثرها علی الاقتصاد الاسلامی (جهانی شدن و تاثیر آن بر اقتصاد اسلامی) و سه مجموعه شعر بوی خرمشهر ، با کاروان سوره طاها و شهر آسمانی از کتاب های جوروند هستند.

او همچنین در کارنامه خود مدیر کلی فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، ریاست ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های شوش، اندیمشک، خرمشهر، آبادان و اهواز را دارد.

او با اشاره به اینکه از دیرباز عرفان در شعر ایران زمین جایگاه والایی داشته تاکید کرد: راه شاعران امروزی از راه شاعران عارفی همچون سنایی، حافظ، مولوی، سعدی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی از شاعران به خیال شعر دل نوشته می نویسند

برخی از شاعران به خیال شعر دل نوشته می نویسند