مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 10:352023-01-29سياسي

برنامه ریزی در راستای رفع اطاله دادرسی اولویت دستگاه قضا است


یکی از تکالیف دستگاه قضایی تلاش و برنامه ریزی در راستای رفع اطاله دادرسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی صبح امروز در جلسه کمیته رفع اطاله دادرسی دادگستری استان مرکزی، اظهار داشت: در راستای سند تحول قضایی و برنامه عملیاتی دادگستری استان یکی از تکالیف دستگاه قضایی تلاش و برنامه ریزی در راستای رفع اطاله دادرسی است.

وی افزود: در این جلسات با همفکری و کسب تجربه از ناحیه همکاران قضایی با رویکرد تعیین تکلیف نسبت به پرونده های مسن به دنبال اقدامات مؤثر در این زمینه هستیم و ضمن اخذ نظر قضات رسیدگی کننده و به دست آوردن راهکارهای مناسب با شناسایی موانع سعی خواهد شد از مشوق های معنوی و مالی هرچند اندک در این زمینه استفاده شود.

رییس کل دادگستری استان مرکزی بیان داشت: در این راستا به قضات و مدیران مجتمع های قضایی تأکید شده با استخراج پرونده های مسن و شناسایی موانع منجر به اطاله، در اسرع وقت با رفع آن و با رویکرد فصل خصومت ماهوی، نسبت به تعیین تکلیف پرونده های موصوف تا آخر سال جاری اقدام شود.

 در این جلسه رییس کل محاکم اراک، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان ضمن ارائه گزارش عملکرد مجتمع های تحت مدیریت خود، به بیان نقطه نظرات و راهکارهای عملیات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی در راستای رفع اطاله دادرسی اولویت دستگاه قضا است

برنامه ریزی در راستای رفع اطاله دادرسی اولویت دستگاه قضا است