مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 10:352023-01-29سياسي

آمادگی 140 مسجد در یزد برای برگزاری اعتکاف


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد از آمادگی 140 مسجد در سطح استان برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف خبر داد و گفت: احتمال افزایش تا 150 مسجد وجود دارد.

- حجت الاسلام علیرضا نجیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به استقبال بسیار خوبی که امسال از مراسم اعتکاف انجام شده است، اظهار داشت: نزدیک به 140 مسجد در استان برای برگزاری اعتکاف رجبیه اعلام آمادگی کرده اند.

وی بیان کرد: با توجه به استقبالی که از سوی مردم استان یزد از این مراسم معنوی انجام شده است، به احتمال زیاد 10 مسجد دیگر به مساجد برگزاری مراسم اعتکاف رجبیه خواهند پیوست.

نجیمی ادامه داد: در شهرستان اردکان هفت مسجد، در ابرکوه دو مسجد، در بافق هفت مسجد، در بهاباد 10 مسجد، در تفت 15 مسجد، در اشکذر 9 مسجد، در میبد 26 مسجد، در مهریز 12 مسجد، در یزد 40 مسجد و در شهرستان های خاتم و مروست 10 مسجد آماده برگزاری اعتکاف هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان آمار شرکت کنندگان در مراسم اعتکاف رجبیه در سال های قبل از شیوع بیماری کرونا بیش از 11 هزار نفر در استان یزد بوده است، افزود: ظرفیت مساجد استان بر اساس این تعداد برای سال جاری پیش بینی شده و در صورتی که تعداد متقاضیان شرکت در مراسم اعتکاف امسال از این عدد هم فراتر برود، مشکلی وجود ندارد و تعداد مساجد را افزایش خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 140 مسجد در یزد برای برگزاری اعتکاف

آمادگی 140 مسجد در یزد برای برگزاری اعتکاف