مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 10:252023-01-29اجتماعي

پیشرفت 51 درصدی پروژه پایدارسازی فاز دوم گود برج میلاد


معاون شهردار تهران از پیشرفت 51 درصدی پروژه پایدارسازی فاز دوم گود برج میلاد خبر داد و گفت: اقدامات اجرایی مرتبط با حفاری، آرماتوربندی و بتن ریزی شمع ها به طور کامل به اتمام رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عباس شعبانی از پیشرفت 51 درصدی پروژه پایدارسازی فاز دوم گود برج میلاد خبر داد و گفت: در حالی که اجرای این پروژه مستلزم احداث 111 حلقه شمع شامل 47 حلقه در بخش شمالی و 64 حلقه در بخش شرقی کارگاه بود، مجموعه اقدامات اجرایی مرتبط با حفاری، آرماتوربندی و بتن ریزی این شمع ها به طور کامل به اتمام رسیده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در تشریح روند پیشرفت عملیات اجرایی در سایر بخش های پروژه، از پیشرفت قابل ملاحظه عملیات اجرای سرشمع ها خبر داد و گفت: از مجموع 34 سرشمع طراحی شده در جبهه های شمالی و شرقی گود فاز دوم برج میلاد، 30 سرشمع به مرحله اجرا رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: در سایر بخش ها، عملیات مرتبط با 25 عدد از دیوارهای ضلع شمالی و دو عدد از دیوارهای ضلع شرقی در طبقه همکف به اتمام رسیده است.

شعبانی اظهار کرد: در حالی که 12 دهانه از سقف ضلع شمالی پروژه بتن ریزی و هشت دهانه آرماتوربندی شده، ضلع شرقی پروژه نیز شاهد بتن ریزی شش دهانه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 51 درصدی پروژه پایدارسازی فاز دوم گود برج میلاد

پیشرفت 51 درصدی پروژه پایدارسازی فاز دوم گود برج میلاد