مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 10:252023-01-29اجتماعي

خلاقیت مثبت در دنیای منفی


در ژورنال کلاب هفتگی با موضوع «دانش روز خلاقیت»، یکی از مقاله های ژورنال Education Science با عنوان «خلاقیت مثبت در دنیای منفی»، نوشته جیمز سی کافمن در قالب کیفی بررسی شد.

- ایسنا/اصفهان در ژورنال کلاب هفتگی با موضوع دانش روز خلاقیت ، یکی از مقاله های ژورنال Education Science با عنوان خلاقیت مثبت در دنیای منفی ، نوشته جیمز سی کافمن در قالب کیفی بررسی شد.

در ژورنال کلاب هفتگی که با موضوع دانش روز خلاقیت و به صورت مجازی برگزار شد، امیرحسین امینی، دانشجوی مهارت های فکری آرجی در واحد جهاد دانشگاهی اصفهان، یکی از مقاله های ژورنال Education Science با عنوان خلاقیت مثبت در دنیای منفی ، نوشته جیمز سی کافمن را در قالب کیفی بررسی کرد.

این دانشجو، در ابتدا به بیان تفاوت میان مقالات کیفی با مقالات کمی پرداخت و گفت: در مقالات کمی، فرد یک فرضیه را مطرح می کند و با استفاده از متد و آمارگیری، فرضیه خودش را به نظریه تبدیل می کند، در حالی که در مقالات کیفی، فرد دو سوال را مطرح می کند و طبق آن سوالاتی که در ذهنش ایجاد شده است پژوهشی را انجام می دهد و همان طیف پژوهشی خودش را در نهایت وارد مقاله می کند.

وی ادامه داد: مقاله خلاقیت مثبت در دنیای منفی یک مقاله کیفی یا تفصیلی است که در مارس 2022 منتشر شده و جزء 30 درصد مقالات آموزشی محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاقیت مثبت در دنیای منفی

خلاقیت مثبت در دنیای منفی