مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 10:202023-01-29سياسي

لزوم بازنگری طرح ویژه حفاظت، صیانت و ساماندهی باغات


عضو شورای شهر تهران بر لزوم بازنگری طرح ویژه حفاظت، صیانت و ساماندهی باغات و برنامه ساماندهی حریم وبستر روددره کن تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، زهرا شمس احسان عضو و رییس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (یکشنبه) در صد و بیست و پنجمین جلسه شورا در تذکر پیش از دستور خود با تاکید بر تاخیر در ساز و کار رفع ابهامات پیرامون طرح های موضعی کن اظهار داشت: در دهه های اخیر همواره تاکید شده که منطقه کن یکی از ریه های تنفسی تهران بوده و بر همین مبنا، نگهداشت بایسته و شایسته باغ ها و همچنین ساماندهی حریم و بستر روددره و رودخانه کن در دستورکار مجموعه مدیریت شهری تهران قرار گرفته است.

شمس احسان اصافه کرد: بر اساس این رویکرد طرح ویژه حفاظت، صیانت و ساماندهیپی باغات کن در سال 1397 در شورای عالی معماری و شهرسازی ایران به تصویب رسید؛ همچنین بعد از آن، طرح ویژه طراحی شهری محله کن مورخ 1399 در کمیسیون ماده 5 تصویب شد.

رییس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به استقبال کم اهالی کن و نارضایتی اهالی و نمایندگان آن ها از شهرداری و از سوی دیگر لزوم انطباق این طرح با طرح موضعی ساماندهی رودخانه و مسیل کن وفق سند طرح جامع شهر تهران، بازنگری هر دو طرح با هدف اجرایی تر کردن آن ها در محدوده بافت فرسوده و باغات محله کن و همچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بازنگری طرح ویژه حفاظت، صیانت و ساماندهی باغات

لزوم بازنگری طرح ویژه حفاظت، صیانت و ساماندهی باغات