مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 10:152023-01-29سياسي

فعال دانشجویی: توهین به اعتقادات مسلمان بی پاسخ نخواهد ماند


عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشگاه تهران گفت: ملت ایران برسر آرمان ها و مقدسات خود با کسی مسامحه نمی کند و عمل غیرانسانی در توهین به اعتقادات یک میلیارد و نیم مسلمان بی پاسخ نخواهد ماند.

- شایان ترکمانی مسئول واحد تشکیلات جامعه اسلامی دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: همانطور که پیش بینی می شد برای چندمین بار متوالی پس از سیلی اول امام (رضوان الله تعالی علیه) در 22 بهمن ماه 57 که بزرگترین اتفاق قرن و تحقق آرزوی انبیاء بود و سیلی دوم در 13 آبان ماه 1358 که معادلات جهانی و نظم دو قطبی آن زمان را به چالش کشید، امت حزب الله بار دیگر سیلی ای محکم به جبهه ی شیطان و استکبار وارد کرد.

وی افزود: این درحالی بود که دشمنان اسلام با برنامه ریزی دقیق و به میدان آوردن تمام قوای خود سعی در برآورده سازی خیال موهوم خودشان یعنی براندازی این نظام مقدس داشتند و فراموش کرده بودند که این مملکت یتیم نیست و صاحب داردو همچنین امت آن به مانند هر امتی نیست و پشت امام خود را هیچ گاه خالی نمی کند.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: پس از آن همه هزینه های میلیارد دلاری در منطقه که فکرشان هم قلب آدمی را به درد می آورد، برای این کفتارهای شیطان صفت قابل تحمل نبود که دسیسه و توطئه ای می کنند، به هر سویی چنگ می اندازند و خود را تکه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال دانشجویی: توهین به اعتقادات مسلمان بی پاسخ نخواهد ماند

فعال دانشجویی: توهین به اعتقادات مسلمان بی پاسخ نخواهد ماند