مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 10:052023-01-29سياسي

اعزام 1500 دانشجوی اردبیلی به اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت


فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور دانشجویی استان اردبیل از اعزام یک هزار و 500 دانشجوی دانشگاه های این استان به اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت خبر داد.

- ایسنا/اردبیل فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور دانشجویی استان اردبیل از اعزام یک هزار و 500 دانشجوی دانشگاه های این استان به اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت خبر داد.

اسماعیل چمنی 8 بهمن در جلسه قرارگاه مرکزی راهیان نور دانشجویی استان اردبیل با بیان اینکه هزینه کرد در حوزه فرهنگی سرمایه گذاری است، گفت: علی رغم وجود مشکلات مالی، توجه به حوزه فرهنگی اولویت اصلی دانشگاه محقق اردبیلی است.

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت با حضور یک هزار و 500 دانشجو امسال به صورت همزمان در جنوب کشور برگزار خواهد شد، ادامه داد: این اردوها برای دانشجویان پسر از 15 اسفندماه و برای دانشجویان دختر از 18 اسفندماه آغاز و به مدت 7 روز ادامه خواهد داشت.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور دانشجویی استان اردبیل با اشاره به نقش فرهنگی و تربیتی اردوهای راهیان نور بر دانشجویان، افزود: حضور دانشجویان در مناطق عملیاتی جنوب کشور و مشاهده مناطق جنگی بسیار مهم داده و اثرگذار خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 1500 دانشجوی اردبیلی به اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت

اعزام 1500 دانشجوی اردبیلی به اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت