مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 10:002023-01-29ورزشي

دهقانی: سقوط نفت مسجدسلیمان بی معنا است / جای هیچ اشتباهی نداریم


بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می گوید بازیکنان این تیم اصلا به سقوط فکر نمی کنند و تلاش می کنند در ادامه لیگ بدون اشتباه بازی کنند.

- ایسنا/خوزستان بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می گوید بازیکنان این تیم اصلا به سقوط فکر نمی کنند و تلاش می کنند در ادامه لیگ بدون اشتباه بازی کنند.

رضا دهقانی در گفت وگو با ایسنا با بیان این که در ابتدا با قدرانی از مهاجری و اشکش مربیان پیشین نفت مسجدسلیمان، اظهارکرد: این دو سرمربی نیز تلاش زیادی برای بهبود وضعیت تیم داشتند اما گاهی شرایط فوتبالی به صورتی خواهد شد که در تیم ها تغییرات ایجاد می شود و اکنون نفت مسجدسلیمان با هدایت رضا عنایتی در لیگ برتر حضور دارد.

وی در ادامه در خصوص بازی نفت مسجدسلیمان مقابل تیم هوادار، گفت: بازی خوبی بود و نفت می توانست حتی برنده بازی باشد.

به نظرم موقعیتی به تیم هوادار ندادیم و هم در حمله و هم در دفاع عملکرد خوبی داشتیم اما به نظرم باید کمی در زدن ضربات پایانی دقت بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم با کسب سه امتیاز از بازی ها خارج شویم.

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سؤال که در چند روز گذشته تا چه اندازه حضور عنایتی بر عملکرد نفت تأثیرگذار بوده است؟ عنوان کرد: آقای عنایتی در دورانی که بازی می کرد یک فوتبالیست بزرگ بود و اکنون هم یک مربی بزرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهقانی: سقوط نفت مسجدسلیمان بی معنا است / جای هیچ اشتباهی نداریم

دهقانی: سقوط نفت مسجدسلیمان بی معنا است / جای هیچ اشتباهی نداریم