مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 09:552023-01-29اقتصادي

بررسی کاربردهای تجاری فناوری نانو به طور همزمان در 3 شهرک صنعتی


در راستای معرفی مزایای کاربرد نانو فناوری در صنعت از سوی ستاد نانو نشست صنعتی فرصت ها و کاربردهای تجاری فناوری نانو بطور همزمان در سه شهرک صنعتی فعال کشور برگزار می شود.

- در راستای معرفی مزایای کاربرد نانو فناوری در صنعت از سوی ستاد نانو نشست صنعتی فرصت ها و کاربردهای تجاری فناوری نانو بطور همزمان در سه شهرک صنعتی فعال کشور برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در راستای ترویج صنعتی فناوری نانو و در اجرای رویدادهای صنعتی هفتگی، در قالب برنامه هر هفته، یک شهرک صنعتی ، نشست صنعتی معرفی فرصت ها و کاربردهای فناوری نانو، فردا دوشنبه 10 بهمن ماه جاری بصورت همزمان و برخط (آنلاین) در مجموعه شهرک صنعتی علویجه، مورچه خورت و بزرگ شمال اصفهان برگزار خواهد شد.

این نشست با حضور مدیران و کارشناسان و فعالان صنعتی از واحدهای مستقر در شهرک های صنعتی فعال منطقه و نمایندگان شرکت ها و واحدهای صنعتی-تولیدی کشور برگزار می شود.

به نقل از ستاد نانو، فناوری نانو و مزایای کاربردی آن در صنایع، دستاوردها و توانمندی های صنعتی ایران در زمینه فناوری نانو، معرفی حمایت های موجود از شرکت های صنعتی متقاضی فناوری، معرفی راه حل های فناورانه برای رفع چالش های تولید و ارتقای کیفیت محصولات ایرانی و فرصت های تجاری و اقتصادی به کارگیری نانو در صنایع و تولیدات کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی کاربردهای تجاری فناوری نانو به طور همزمان در 3 شهرک صنعتی

بررسی کاربردهای تجاری فناوری نانو به طور همزمان در 3 شهرک صنعتی