مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 09:502023-01-29اقتصادي

اجرای طرح نظام پایش اشتغال کشور در البرز آغاز شد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: با هدف نظارت میدانی و حضور بر طرح های اشتغالزایی و سامانه ثبت ملی اشتغال، طرح نظارت بر سامانه رصد در البرز برگزار می شود.

- عبدالله دارایی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برابر ابلاغ مقام عالی وزارت در مدت 40 روز بهمن و اسفند ماه فعالیت نظارت بر تمامی طرح های ثبت شده در سامانه رصد ملی اشتغال با هماهنگی مراکز مشاوره اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی استان آغاز شده است و به صورت میدانی و حضوری از طرحهای اشتغالزایی و همچنین سامانه ثبت رصد اشتغال بازدید و گزارش های لازم تهیه خواهد شد.

وی افزود: یکی از اهداف اجرای طرح نظارت بر سامانه رصد ملی اشتغال در استان البرز میزان صحت سنجی اشتغال ثبت شده توسط دستگاه ها و تهیه گزارش های لازم به منظور اعتبار سنجی و صحت سنجی آنهاست همکاران من با دقت تمام این نظارت را دنبال خواهند کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز خاطرنشان کرد: علی رغم تحقق 100 درصدی تعهد اشتغال استان البرز و ثبت آنها توسط دستگاه های اجرایی متعهد اشتغال در استان البرز، فرایند ثبت اشتغال در سامانه ادامه خواهد داشت و بیش از تعهد های صورت گرفته شاهد ثبت اشتغال در سامانه ملی رصد اشتغال هستیم و در کنار آن معتقدیم نظارت بر صحت سنجی در ثبت اشتغال توسط دستگاه ها باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح نظام پایش اشتغال کشور در البرز آغاز شد

اجرای طرح نظام پایش اشتغال کشور در البرز آغاز شد