مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 09:402023-01-29اقتصادي

وصول بدهی کلان مالیاتی یک شرکت تجاری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، القاصی رییس دادگستری تهران گفت: دادگستری تهران در یک پرونده مربوط به فرار مالیاتی یک هلدینگ تجاری که در سال 98 منحل شده است، - رییس کل دادگستری استان تهران از وصول بدهی مالیاتی یک شرکت تجاری به مبلغ 1300 میلیارد تومان با اقدامات قضایی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، القاصی رییس دادگستری تهران گفت: دادگستری تهران در یک پرونده مربوط به فرار مالیاتی یک هلدینگ تجاری که در سال 98 منحل شده است، نسبت به وصول هزار و 300 میلیارد تومان مالیات معوق به حساب خزانه اقدام کرده است.

وی افزود: در این پرونده 835 دستگاه خودرو برای وصول مطالبات یک شرکت تجاری معرفی شده است که با اقدامات دادگستری استان تهران مزایده 700 دستگاه خودرو برگزار و 903 میلیارد تومان از بدهی مالیاتی این شرکت به خزانه واریز شده است و مزایده 135 دستگاه دیگر با اقدامات قضایی طی روز های آتی برگزار می شود.

رییس دادگستری استان تهران اظهار کرد: در این پرونده مدیرعامل هلدینگ تجاری 835 دستگاه انواع خودروی خارجی را به عنوان دارایی برای وصول مالیات شرکت معرفی می کند که این خودرو ها توسط سازمان امور مالیاتی توقیف می شوند.

به گفته القاصی مهر در شرایطی که شرکت های تابعه هلدینگ تجاری نسبت به توقیف این خودرو ها اعتراض و اعلام می کنند که ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصول بدهی کلان مالیاتی یک شرکت تجاری

وصول بدهی کلان مالیاتی یک شرکت تجاری