مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 09:352023-01-29حوادث

ورود بازرسی به حادثه انفجار کپسول آتش نشانی در بیمارستان امام سجاد (ع)


بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازرسی کل استان بررسی علت وقوع حادثه انفجار کپسول آتش نشانی دربخش آی سی یو بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج را در دستور کار فوری خود قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی بازرسی کل کشور، بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاون نظارت و بازرسی،سربازرس گروه سیاسی و قضایی و سرپرست گروه فرهنگی و اجتماعی با هدف بررسی علل وقوع انفجار کپسول آتش نشانی در بیمارستان امام سجاد(ع)و نحوه رسیدگی به مصدومان حادثه از بخش آی سی یو و اورژانس بیمارستان امام سجاد(ع)بازدید کردند.

محمد مهدی صالحی گفت: به محض اطلاع از وقوع انفجار کپسول آتش نشانی در بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج که منجر به فوت یک نفر و مصدوم شدن 8 نفر شد، با هیات همراه، حسب وظایف ذاتی و قانونی سازمان بازرسی از محل حادثه بازدید بعمل آمد.

بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: از همان ساعات اولیه وقوع این حادثه، نسبت به پیگیری این موضوع و مکلف کردن دستگاه های ذیربط جهت انجام وظیفه و بررسی علل وقوع حادثه، اقدام لازم صورت گرفت و شرایط جسمانی و روند درمان مصدومین حادثه نیز بررسی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود بازرسی به حادثه انفجار کپسول آتش نشانی در بیمارستان امام سجاد (ع)

ورود بازرسی به حادثه انفجار کپسول آتش نشانی در بیمارستان امام سجاد (ع)