مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 09:302023-01-29ورزشي

وعده استاندار هرمزگان: منازل سیل و زلزله زدگان تا شب عید تکمیل می شود


استاندار هرمزگان وعده داد که خانه های آسیب دیده از سیل و زلزله غرب و شرق استان تا عید تکمیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان امروز در نشست شورای مسکن هرمزگان اظهار کرد: فرودگاه، زیرساخت مهم توسعه شرق استان با محوریت مکران است و بر همین اساس جانمایی فرودگاه جدید میناب، جزو اولویت های برنامه ای می باشد.

همچنین جانمایی فرودگاه جدید بندرعباس نیز از اولویت های دیگری است که برای توسعه شهر بندرعباس ضروری است و باید به عنوان زیرساخت اصلی توسعه شهر پیگیری شود.

وی همچنین بر همسویی اقدام دستگاههای در نهضت ملی مسکن نیز تأکید و عنوان داشت: مدیران بخش های زیرساختی اعم از آموزشی در تمام مقاطع، ورزشی، فرهنگی، مذهبی و تفریحی موظفند ظرف 15 روز با در نظر داشتن نقشه ها و سرانه جمعیتی در موقعیت های تعیین شده برای مسکن ملی را  برآورد مالی و  اعلام کنند تا در کمیته برنامه ریزی اعتبارات موردنیاز سال 1402 مطرح و برای بودجه طبقه بندی شود.

  استاندار هرمزگان، در خصوص تکمیل منازل آسیب دیده از بحران های سیل و زلزله در میناب، رودان، بندرلنگه و بندرعباس ابرازداشت: ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی فقط به صنایع بزرگ اختصاص ندارد و پیمانکاران هم باید در این حوزه وارد شوند بر همین اساس فرمانداران لازم است از این  ظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده استاندار هرمزگان: منازل سیل و زلزله زدگان تا شب عید تکمیل می شود

وعده استاندار هرمزگان: منازل سیل و زلزله زدگان تا شب عید تکمیل می شود