مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 09:152023-01-29اقتصادي

ایرباس آگهی جذب نیروی جهانی منتشر کرد


ایرباس اعلام کرد که در سال 2023 تعداد 13هزار نفر را استخدام می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اویشن، در استخدام نیروی کار جدید بر پروفایل های فنی و تولیدی همچنین مهارت در انرژی های جدید، سایبری و دیجیتال تاکید شده است.

ایرباس از تلاش برای استخدام بیش از 13هزار نفر در سراسر جهان در سال 2023 برای حمایت از افزایش هواپیماهای تجاری و مقابله با چالش های دفاعی، فضایی و هلیکوپترها خبر داد.

به گفته این شرکت، حدود 7000 شغل جدید در سراسر شرکت ایجاد خواهد شد و استخدام های جدید از نقشه راه کربن زدایی ایرباس حمایت کرده و آینده هوانوردی را آماده می کنند.

به گفته تیری باریل، مدیر منابع انسانی ایرباس، اقدام استخدام مشابهی در سال 2022 موفقیت آمیز بود و بیش از 13هزار کارمند جدید را وارد این شرکت هواپیمایی کرد.

پس از موفقیت در استخدام طی سال گذشته، بیش از 13هزار کارمند را دوباره در سال 2023 استخدام خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: ما از افراد با استعداد از سراسر جهان می خواهیم که در این سفر به ما بپیوندند تا هوافضای پایدار را به واقعیت تبدیل کنیم و به ما در ساختن فضایی بهتر کمک کنند؛ محل کار متنوع تر و فراگیرتر برای همه کارمندان ما وجود دارد.

باریل گفت: بیش از 9000 شغل در اروپا و بقیه در سراسر شبکه جهانی این شرکت خواهد بود و حدود یک سوم از کل استخدام ها به فارغ ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرباس آگهی جذب نیروی جهانی منتشر کرد

ایرباس آگهی جذب نیروی جهانی منتشر کرد