مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 09:002023-01-29اجتماعي

ساماندهی معتادین متجاهر کرمانشاه نیازمند همکاری تمام مسئولان


مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: ساماندهی معتادین متجاهر کرمانشاه نیازمند عزم جمعی و همکاری تمام مسئولان است.

- بهزاد شهبازی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه دارای پنج معاونت است که چهار معاونت آن به صورت تخصصی به افراد تحت پوشش ارائه خدمت می کنند.

وی افزود: یک معاونت بحث پیشگیری از آسیب ها و معلولیت ها را برعهده دارد و در آینده ای نزدیک اقدامی جدی در استان کرمانشاه در بحث جمع آوری معتادین متجاهر صورت خواهد گرفت.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه تصریح کرد: ساماندهی معتادین متجاهر با همت جمعی دستگاه های ذی ربط برای اولین بار به عنوان یک مقوله جدی پیگیری خواهد شد و چهره نازیبایی که با این مسئله در شهر ایجاد شده و در برخی موضوعات مانع توسعه استان شده است، رفع خواهد شد.

وی ادامه داد: در بحث ساماندهی کارتن خواب ها در فصل سرما، بهزیستی استان کرمانشاه پنج گرمخانه دارد که هم خدمات سرپایی ارائه می دهد و نیز کارتن خواب ها می توانند از این محل ها استفاده کنند که سه گرمخانه در شهر کرمانشاه و 2 گرمخانه در شهرستان های کنگاور و اسلام آباد غرب با ظرفیت 250 نفر و چهار گرمخانه برای آقایان و یک گرمخانه برای بانوان ارائه خدمت می کند و خدمات شام گرم و صبحانه و شرایط استراحت و استحمام را برای مددجویان فراهم کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی معتادین متجاهر کرمانشاه نیازمند همکاری تمام مسئولان

ساماندهی معتادین متجاهر کرمانشاه نیازمند همکاری تمام مسئولان