مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 08:352023-01-29سياسي

واکنش سریع اسراییل در حمله به سفارت آذربایجان نشان از فتنه ای جدید دارد


رییس شورای اسلامی شهر یزد با بیان این که اهانت به قرآن با هیچ بهانه ای قابل توجیه نیست، تاکید کرد: واکنش سریع اسراییل در حمله به سفارت آذربایجان نشان از فتنه ای جدید دارد.

- ایسنا/یزد رییس شورای اسلامی شهر یزد با بیان این که اهانت به قرآن با هیچ بهانه ای قابل توجیه نیست، تاکید کرد: واکنش سریع اسراییل در حمله به سفارت آذربایجان نشان از فتنه ای جدید دارد.

عزیزاله سیفی در یکصد و پانزدهمین جلسه علنی شورای شهر یزد ادامه داد: اهانت به قرآن کریم اهانت به ارزش های الهی است و بار دیگر شیطان صفتان با این اقدام نابخردانه سیره گذشته خود را تکرار و در اقدامی جنون آمیز و از روی کینه و حسادت به نور الهی سعی کردند آن را به سخره گرفته و با اهانت و توهین از ملت های مسلمان انتقام بگیرند.

به گفته وی، این اقدامات پلید نه تنها چیزی از عظمت این گنجینه بزرگ الهی کم نمی کند بلکه هر چه زمان پیش می رود، ثمرات و معانی بکر و نوظهوری از این باغ فرخنده به جهان عرضه می شود و چراغ پرفروغ انوار مقدس آن، جهان خسته امروز و بریده از مکاتب دست ساز بشری را روزبه روز روشن تر می سازد.

رییس شورای اسلامی شهر یزد درخصوص حمله به سفارت آذربایجان، بیان کرد: فرد مهاجم به سفارت آذربایجان در تحقیقات اولیه مدعی است انگیزه اش از حمله به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران کاملا شخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش سریع اسراییل در حمله به سفارت آذربایجان نشان از فتنه ای جدید دارد

واکنش سریع اسراییل در حمله به سفارت آذربایجان نشان از فتنه ای جدید دارد