مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 08:302023-01-29اجتماعي

رونمایی از سامانه «برپا» و کمک به دانش آموزانی که دسترسی به آموزش ندارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا خان محمدی در مراسم رونمایی از طرح سامانه برپا (برنامه پشتیبان آموزشی) که در دفتر مرکزی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، - رونمایی از سامانه برپا و کمک به دانش آموزانی که دسترسی به آموزش ندارند معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: در قالب سامانه برپا که امروز رونمایی می شود می خواهیم ظرفیت ها و نیاز ها را به یکدیگر متصل و این ظرفیت های جهادی را توسعه دهیم.

تعداد زیادی از معلمان در این فرایند مشارکت می کنند تا به دانش آموزانی که به هر دلیل دچار مشکل در تحصیل هستند و دسترسی به آموزش ندارند کمک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا خان محمدی در مراسم رونمایی از طرح سامانه برپا (برنامه پشتیبان آموزشی) که در دفتر مرکزی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، با بیان اینکه 11 ماه از شکل گیری قرارگاه عملیاتی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر می گذرد و به دنبال حل مسئله است نه انجام کار های روتین و منظمی که به بخش های مختلف محول می شود گفت: از ابتدا همکاری با ستاد توانمندسازی و تحول اجتماعی محور 2020 محله مطرح و کمتر از دو هفته تفاهمی برقرار شد.

وی افزود: اقداماتی در این زمینه انجام شد، به عنوان مثال دانش آموزانی که به دلایل نداشتن لوازم التحریر از تحصیل باز می ماندند تحت پوشش قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سامانه «برپا» و کمک به دانش آموزانی که دسترسی به آموزش ندارند

رونمایی از سامانه «برپا» و کمک به دانش آموزانی که دسترسی به آموزش ندارند